Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar...BUKANkesusahan hidup yang diharapkan...BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan...BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi,CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH...dari TIADA kepada ADA...dari SUSAH kepada SENANG...dari SEDIH kepada GEMBIRA...dari MISKIN kepada KAYA...dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN...mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH...dari NEGATIF kepada POSITIF???dari SATU kepada SEMUA....hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Rabu, 7 Januari 2009

SUQKUR, HARUN HINDAR KEZALIMAN.. SEKALONG TAHNIAH....

PRK P.036 KT: 'Calon AKIM' umum sokongan kepada PAS

Harun Mohammad, Naib Presiden Angkatan Keadilan Insan Malaysia (AKIM) membuat kejutan pada pagi tadi di Pusat Penamaan Calon apabila bertindak menarik diri dari mengemukakan borang pencalonan, sekaligus tidak akan bertanding pada Pilihanraya Kecil P036 Kuala Terengganu.

Lebih menarik lagi, Harun yang menarik diri selepas setengah jam memasuki perkarangan Pusat Penamaan calon yang diadakan di Stadium Negeri, Jalan Mahmud itu telah menyatakan sokongan terbuka kepada calon PAS, YB Wahid Endut dan berharap para pengundi di Kuala Terengganu mengundi calon PAS itu.

Dalam perkembangan yang sama, Presiden AKIM, Hanafi Mamat mendakwa bahawa Harun telah mengkhianati amanah parti. Tindakan Harun tersebut begitu menghampakan AKIM dan merupakan satu kejutan diluar dugaan.