Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar...BUKANkesusahan hidup yang diharapkan...BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan...BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi,CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH...dari TIADA kepada ADA...dari SUSAH kepada SENANG...dari SEDIH kepada GEMBIRA...dari MISKIN kepada KAYA...dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN...mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH...dari NEGATIF kepada POSITIF???dari SATU kepada SEMUA....hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Ahad, 14 Mac 2010

INSYAALLAH.........

Allah Maha Esa Memihak Kepada Kebenaran

Sesuatu yang jelek, walaupun ia sudah melata, masih tidak boleh dihalalkan semata-mata kerana ia sudah menjadi amalan umum. Yang salah tetap salah, yang keji tetap keji, yang haram tetap haram.

Apa yang berlaku tidak bererti PR melakukan kesalahan. Tetapi harus beringat Rakyat Hakim Negara. Ditekan, dipijak dan berbagai yang dilakukan oleh rejim umno, PR tidak akan mudah mengalah.

Kebenaran yang melakukan kesalahan dari pimpinan PR tidak akan bela. Pengundi tetap akan menghukumnya dari PRU nanti. Tetapi harus diingat, jika ianya dimanipulasi memutar belitkan kebenaran, sepertimana DSAI berkata, kita akan lawan habis-habisan.

"Membujur Lalu Melintang Patah".