Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar...BUKANkesusahan hidup yang diharapkan...BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan...BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi,CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH...dari TIADA kepada ADA...dari SUSAH kepada SENANG...dari SEDIH kepada GEMBIRA...dari MISKIN kepada KAYA...dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN...mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH...dari NEGATIF kepada POSITIF???dari SATU kepada SEMUA....hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Selasa, 16 Mac 2010

PERSIDANGAN PARLIMAN 2013

AHLI PARLIMAN DAN ADUN PR BERJUANGLAH DENGAN 1 MATLAMAT

Sepertimana yang dilihat setelah 2 tahun PR memerintah negeri-negeri terpilih adalah memeransangkan kepada teruja dari bn. Rakyat marhain mengharapkan mereka-mereka yang dipilih untuk menjadi wakil kepada rakyat, janganlah disia-siakan perjuangan itu.
Sebagai wakil rakyat yang tidak ada jati diri dan tidak mampu melaksanakan apa yang diharapkan rakyat, harap dipersilakan meletakkan jawatan. Tidak perlu memanipulasikan fakta yang rakyat pada PRU12 lepas.
Rakyat mahukan Najib menjadi fakta yang jelas sepertimana DSAI yang dialami kepenjara. Najib perlu menerima hakikat sebenar, jika tidak benar sepertimana ramai diluar sana mengatakan Najib terlibat pembunuhan Altantuya. Kenapa najib perlu takut? Dan kenapa pula YB bn juga nak takut?
Dan jika itulah yang benar, penyokong PR tetap bersabar dan terus bersabar,

KUN PA YA KUN.....

"Bila Allah cepat makbulkan Doamu, Maka DIA Menyayangimu, Bila DIA Lambat Makbulkan doamu, Maka DIA Ingin Mengujimu, Bila DIA Tidak Makbulkan Doamu, Maka Dia Merancang Sesuatu Yang lebih Baik Untukmu. Oleh itu, Sentiasalah Bersangka Baik Pada ALLAH Dalam Apa Jua Keadaan Pun... Kerana Kasih sayang ALLAH Itu Mendahului".