Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar...BUKANkesusahan hidup yang diharapkan...BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan...BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi,CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH...dari TIADA kepada ADA...dari SUSAH kepada SENANG...dari SEDIH kepada GEMBIRA...dari MISKIN kepada KAYA...dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN...mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH...dari NEGATIF kepada POSITIF???dari SATU kepada SEMUA....hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Selasa, 17 Februari 2009

Salam sejahtera..

Apa yang MB berucap semalam ia akan berpindah dalam dua tiga hari.. semasa hari minggu lepas aku sempat mengambil beberapa gambar suasana rumah MB yang dibina mungkin dalm tahun 80 han lagi..bayangkan kalau Rumah MB dah macam tu punya hebat dibina oleh puak-puak UMNO yang tukang perabih harta rakyat, apatah lagi Rumah PM di Putra jaya.. berapa ratus juta habis duit rakyat dipelingkupnya..

Cuma bila MB IR Nizar menduduki rumah ni, ia mempraktikkan rumah ni sebagai pusat ilmu,, dijemputnya penceramah-penceramah datang memberi ceramah bersama-sama dengan rakyat… Sila klik 2x tetikus pada gambar untuk lebih jelas…

Inysyallah .. dengan kuasa yang pada mu Ya Allah..engkau kembalikanlah pada hak…